I dont want a perfect boyfriend, I just want someone to act silly with, someone who treats me well & loves being with me more than anything.

Ligger i sängen, färdig med denna dag.. nästan väntat på att den ska vara över! Tagit en dusch, diskat, en sväng på ikea, bakat, vilat och ändå känner jag mig helt slut. Väntar på att Rille ska komma hem från jobbet, men han dyker väl upp nån gång inatt när jag sover.. börjar bli riktigt trött på de här. Känns som jag aldrig får slå mig till ro och få ett liv här, som att allt bara går emot mig.
 
Men någon gång ska det väl vända för mig med.. älskar ju att vara här, att få spendera varje dag med min kärlek eller varje dag var väl o ta i, blir väl sammanlagt 2 veckor i månaden. -men bara fortsätta kämpa I guess, även om ja ibland bara vill ge upp.
 
Ut till kolmården imorgon igen o stanna resten av veckan.. På fredag åker jag upp till Uppsala o stannar där över helgen, kommer lägligt. Behöver komma bort lite.. o få spendera den med sin bästa vän kan väl inte bli bättre.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0