Some people blame our generation but have they ever stopped to think; who raised us?

Sitter ute i Stavsjö och är hundvakt till Knasen :) Igår hade vi lite släktmys då det var sista dagen Pappa var hemma i Sverige.. blev middag på Krogen, sen samlades alla för semletårta o fika till sent på kvällen. Älskar verkligen min släkt!!
Annars har jag snart spenderat en vecka här ute i skogen då jag jobbar varje dag nu.. Det enda bra är väl att jag sparar in massa pengar på de, men är helt sjukt vad jag saknar min kille där hemma!! På söndag åker jag hem o sover en natt iallafall sen tillbaka hit.. Som tur är ska jag provjobba på ett ställe nästa vecka i Linköping o det kanske kan göra lite förändring.. :)
 
Annars då, lyckats komma in i min nyttiga livstil igen och trivs så mycket bättre med den! -3kg redan och bara  4 kvar sen är faktiskt min målvikt nådd! Woop, bara kämpa. Ska jag då tillägga att jag hittils inte börjat träna utan bara jobbar? Ska skriva in mig på gymmet nästa vecka. Då kan de nog ta fart :)
 
Puss påer. Äntligen en lite gladare Nathalie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0