THE BEST KIND OF RELATIONSHIP IS WHEN THEY’RE NOT ONLY YOUR LOVER, BUT YOUR BEST FRIEND TOO.

Sådär, då har nervositeten släppt och det känns plötsligt så mycket bättre i hela kroppen.. (håller vi tummar o tår för de här nu då) :)
 
Ska strax laga lite lunch, lax, mos o sås :) mums! Sen åker jag ut till Kolmården igen för jobb o resten av helgen.. Den där Fredagskänslan infinner sig liksom aldrig hos mig haha.. Längtar alltid bara till Söndagar! Jag älskar söndagar. För det är min och Rilles dag och vi är alltid lediga ihop då. Förutom nu på söndag när jag slutar 4:a (speler inte så stor roll, för då får ju mitt troll vila hela dan utan mig tjatandes om att vi måste få ut något av dagen) haha
 
Jaaa, puss då!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0