Kärlek i luften, livet ut.

Tisdag morgon och man vaknar upp på soffan, grabbarna kom hit o morse o lämpa av sängen i 50 olika delar, trots att jag erbjöd kaffe och frukost trodde dom ja skulle klara av att bygga ihop sängen själv.. och vips så var den på plats! Så fin stor, hög och framför allt skön! Så stört nöjd. Ska bara få in lampkronan och allt nu med! Rille lär vara nöjd när han kommer hem!
 
Hinner dock bara sova en natt i den för imorgon åker jag tillbaka ut till kolmården o stannar till Sön.. Börjar bli så trött på allt pendlande fram&tillbaka :( men nån gång dyker det väl upp nått jobb här så jag slipper de här, för seriöst, de tär på mig att inte få vara hemma när man väl flyttat. Känns som jag ibland fortfarande bor där ute i skogen i huset och inte tagit mig ett steg framåt i livet.. Ber till gud att de sker en ändring snarast!! 
 
Vill stå där på brädan igen, jag var så nöjd. Bara gled in.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0