PEOPLE WHO ARE WITH YOU DURING YOUR DARKEST HOURS, ARE THE ONLY ONES WHO DESERVE TO BE WITH YOU DURING YOUR BRIGHTEST HOURS.

Nu börjar jag bli otroligt trött på att vara sjuk, kan ju inte göra någonting.. fan! Vill bara ta tag i saker och ting o går snart mig själv på nerverna av att bara ligga hemma, får panik!
 
Längtar till ljusare tider.. avskyr vinternt. Okej älskar allt som har med jul och hela december månad att göra, men sen flyr jag gärna! Äcklig, blask, kallt, mörkt, finns inget positivt med det här vädret.
 
Längtar till Rillson kommer hem från jobbet nuuu o kryper ner hos mig, han är nog den enda som får mig på lite bra humör när jag mår såhär.. På måndag är det jobb igen, om jag längtar? AA faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0