The happiest people don't have the best of everyting, they just make the best of everything.

And I'm back.
Gick väl sådär med min vita månad.. Blev en rätt hård helg! Fredagen spenderades med Jossan, Micke, Ted & Montörn på Johannes kök för en liten smygprämiär, test av mat & vin. Restaurangen är så himla fin, och maten var hur underbar som helst. Så stolt över min kille som nog måste vara världens bästa kock!!
 
Lördagen var jag sängliggandes till 7 tiden, då jag hade en hängar dag med Micke-P, blev drinkar på Charken, ännu en kväll på Johannes kök för middag, sen förfest hos Sebbe och vidare för utgång med grabbarna, var sjukt kul! Och slutade med en liten eftersläckare hos Micke där jag o Rillson sov kvar.
 
Söndagen blev en super-mys kväll med älskligen. Gud så kul vi har ihop, ingen som får mig att skratta så mycket som han :) världsbäst.
 
En toppen helg med andra ord! Nu ska jag snart ut till krokek, sen hämta Pappsen på arlanda ikväll och imorgon är de jobb igen. Bra start på veckan :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0